3Shape
  • 3Shape
  • TRIOS hooldus
    • Untitled
    • Skänneri puhastamine
      • TRIOS 3 & 4 otsikute puhastamine
        • Desinfitseerimisvahendiga puhastamine
        • Autoklaavimine
    • Kalibreerimine
      • Skänneri kalibreerimine
      • MOVE ekraani kalibreerimine
  • Tõrked
    • TRIOS
      • Tõrketeated
      • Ei saa saata juhtumit
        • Puudub Send/Saada nupp
      • Kalibreerimine ebaõnnestub
  • Juhendid
    • 3Shape Communicate
      • Kasutajate lisamine
    • TRIOS
      • Skaneerimise tööriistad
        • Lock surface
      • Hambumus manuaalselt
      • Hambumuse skaneerimine
      • Uue kasutaja lisamine
      • Kliinilised pildid juhtumile
      • Laboriühenduste lisamine
      • Tarkvara uuendamine
      • STL/PLY Export
  • Workflow
    • TRIOS
      • Krooni töövoog
      • Implantaadi krooni töövoog
      • Smile Design töövoog
      • Kapede töövoog
      • Treatment Simulator
  • Labor
    • TRIOS Order form
Powered by GitBook
On this page

Was this helpful?

  1. Tõrked
  2. TRIOS

Kalibreerimine ebaõnnestub

PreviousPuudub Send/Saada nuppNext3Shape Communicate

Last updated 3 years ago

Was this helpful?

TRIOS-skanneri värviline või 3D-kalibreerimine võib ebaõnnestuda erinevate algpõhjuste tõttu, milleks võib olla:

  • kahjustatud / ebapiisavalt puhas eesmine klaastoru;

  • vigane / määrdunud skänneri otsiku peegel;

  • valesti paigaldatud esemed (skänneri otsik korrektselt ühendamata, kalibreerimisotsik valesti / valetpidi);

Võimalikud lahendused:

1. Kas 3D või värvikalibreerimise protsess oli läbitud korrektselt? Videod korrektse kalibreerimisprotsessi jaoks: , .

2. Proovige vahetada skanneri otsikut ja uuesti kalibreerida.

3. Kontrollige, et kalibreerimisotsikud (3D või värvikalibreerimise otsik) oleksid puhtad tolmust, juuksekarvadest vms.

4. Proovige keerata kalibreerimisotsik teistpidi skänneri külge. Veenduge, et see oleks korrektselt ja tugevalt kinnitatud.

5. Kas kalibreerimise ajal on suunatud skänner/peegel alla poole ja laua/sirge pinna peale?

Värvide kalibreerimisvigade korral kontrollige värvi kalibreerimisotsiku aegumiskuupäeva, see võib olla aegunud.

Kui kahtlustate, et kalibreerimisvahendid võivad olla määrdunud, puhastage neid suruõhuga. Muid viise sihtmärkide puhastamiseks ei soovitata.

Kontrollige, et värvikalibreerimise otsikul poleks kriimustusi ega muid füüsilisi kahjustusi. Kahjustuse korral põhjustab see veateateid ja soovitatav on tellida uus kalibreerimissiht.

4. Vaadake, kas skaneerimisel tuleb skannerist valgust - kui ei, siis on skanneriga füüsiline probleem, pöörduge palun 3Shape'i tugiteenuse poole.

5. Võimalusel proovige kasutada teist värvi kalibreerimise otsikut või 3D kalibreerimise otsikut.

Kui nende punktide kontrollimise järgselt siiani "Send" võimalust ei ole, siis palume pöörduda probleemi lahenduseks:

3Shape Med Grupe kontaktisik

Rasmus Rikken

Telefoninumber

+372 556 777 66

E-mail

rasmus@medgrupe.ee

TRIOS 3
TRIOS 4