Kalibreerimine ebaõnnestub
Last updated
Was this helpful?
Last updated
Was this helpful?
TRIOS-skanneri värviline või 3D-kalibreerimine võib ebaõnnestuda erinevate algpõhjuste tõttu, milleks võib olla:
kahjustatud / ebapiisavalt puhas eesmine klaastoru;
vigane / määrdunud skänneri otsiku peegel;
valesti paigaldatud esemed (skänneri otsik korrektselt ühendamata, kalibreerimisotsik valesti / valetpidi);
1. Kas 3D või värvikalibreerimise protsess oli läbitud korrektselt? Videod korrektse kalibreerimisprotsessi jaoks: , .
2. Proovige vahetada skanneri otsikut ja uuesti kalibreerida.
3. Kontrollige, et kalibreerimisotsikud (3D või värvikalibreerimise otsik) oleksid puhtad tolmust, juuksekarvadest vms.
4. Proovige keerata kalibreerimisotsik teistpidi skänneri külge. Veenduge, et see oleks korrektselt ja tugevalt kinnitatud.
5. Kas kalibreerimise ajal on suunatud skänner/peegel alla poole ja laua/sirge pinna peale?
Kui kahtlustate, et kalibreerimisvahendid võivad olla määrdunud, puhastage neid suruõhuga. Muid viise sihtmärkide puhastamiseks ei soovitata.
4. Vaadake, kas skaneerimisel tuleb skannerist valgust - kui ei, siis on skanneriga füüsiline probleem, pöörduge palun 3Shape'i tugiteenuse poole.
5. Võimalusel proovige kasutada teist värvi kalibreerimise otsikut või 3D kalibreerimise otsikut.
Kui nende punktide kontrollimise järgselt siiani "Send" võimalust ei ole, siis palume pöörduda probleemi lahenduseks:
3Shape Med Grupe kontaktisik
Rasmus Rikken
Telefoninumber
+372 556 777 66
rasmus@medgrupe.ee