Puudub Send/Saada nupp

Mõnel juhul puudub saatmisetapp TRIOS-i töövoo ribal Dental Desktopis.

Võimalikud algpõhjused ja lahendused:

1a. Saatmiseks ei ole valitud laborit (või laborit, kellel oleks 3Shape juhtumite vastuvõtmise võimalus) ja valitud on ettevõttesisene ("In-House") või tühi kohalik ühendus.

1b. Konto kasutajanime ja/või parooli ei ole sisestatud. More → Settings → User → 3shape Communicate

Kui kontot pole seadistatud, pole laborite sünkroonimiseks ja juhtumi saatmiseks võimalust.

2. Kui peale skaneerimist ja järeltöötlemist (post-process) tehti tellimusvormi muudatusi. Samuti võib sellisel juhul ette tulla tõrketeade "juhtum pole valmis, tuleb skannida". Et viga eemaldada, tuleks tellimusvormi sisestada tagasi sama informatsioon, mis sai sisestatud enne skaneerimisega alustamist (nt. scan only, või hambakroon ja materjal hambale).

Kui nende punktide kontrollimise järgselt siiani "Send" võimalust ei ole, siis palume pöörduda probleemi lahenduseks:

3Shape Med Grupe kontaktisik

Rasmus Rikken

Telefoninumber

+372 556 777 66

Last updated

Was this helpful?